Wednesday, August 14, 2013

promo teaser Norifumi Zine


  Ni adalah promo teaser untuk zine Norifumi oleh Bear Amran dari Terengganu.
Kami berjumpa buat kali pertama di festival zine di ibukota julai lalu. Bear ni aku lihat simple orangnya,
 aku baru tahu dia ada sebuah blog tapi belum baca sepenuhnya..Aku rasa dia pernah besua dan bersapa di alam maya dalam blog atau email aku dahulu.

 Dalam project ini aku di pelawa mereka ilustrasi cover untuk zine ini dan Nizang di beri tugas membuat layout . Semua isi kata di buat oleh Bear.Norifumi zine ini seperti diberitahu oleh pereka layoutnya Nizang ,adalah sebuah personal /journal zine bingkisan cerita atau entry dari blog Bear.

Sekarang zine ini mugkin sedang dalam  proses reka letak atau sebaliknya. aku tidak dapat sebarang berita terkini mengenai situasi satau status zine tersebut . Walaubagaimanapun  aku harap supaya  zine ini dilahirkan dengan jayanya.

No comments:

Pesta Demokrasi Berlalu, Tikus Kantor Bertaut..

Situasi politik dalam negara memang tidak dapat memuaskan hati semua orang . Walaupun kerajaan sudah bertukar pemerintah Mengambil j...