Saturday, April 9, 2016

Program terapi#1

Sudah banyak masa berlalu.. Banyak benda berlaku sekelip mata.

Kawan hanya dasar kawan sahaja , tidak boleh di bawa mati atau di simpan didalam poket.
Masing2 ada kehidupan yang tersendiri..

Cinta hanya hangat waktu perkenalan sahaja..
Bila aku lihat kau tinggal kan najis di tandas
Harum kasih berbelah bagi..
Ego kau memuncak aku tak sanggup daki..
Apa agenda kau, aku tak pasti.. Kau sialan perosak hati . kalau boleh kau berlalu pergi..

Masa.. Akan merubah segalanya.
Kamu akan bersendirian
Kamu akan mati bersendirian
Tiada siapa akan bantu kamu
Kamu tidak boleh merubah masa
Yang lampau atau yang mendatang
Keimanan kamu teruji
Kalau kau kuat kau berjaya
Kala kau lemah kau kecundang
Aku lemah
Aku kecundang
Aku bawa diri aku sembunyi
Jauh dari pandangan
Jauh dari perkhabaran
Didalam kelubung
Aku menangis
Jiwa kelam
Setiap titisan air mata
Sesalan tidak berguna
Punk rocker pun ada hati
Perasaan juga

Aku harap terapi ini
Buatkan hilang masalah ini
Aku sudah kembali
Untuk rosakkan
Humanity..

Pesta Demokrasi Berlalu, Tikus Kantor Bertaut..

Situasi politik dalam negara memang tidak dapat memuaskan hati semua orang . Walaupun kerajaan sudah bertukar pemerintah Mengambil j...