Thursday, July 26, 2007

Koleksi Puisi #3

AKU , BLACK METAL DAN GIG MALAM TAHUN BARU Current mood: guilty
Ya akulah budak black metal
ya akulah yang menyembelih ayam dan kambing juga lembu (raya haji nak dekat!yahoo)
ya akulah yang berpoya poya
ya akulah membalut daun ganja (tak isap)
ya akulah yang di curigai
ya akulah pelaku seks bebas (masih teruna)
ya akulah yang minum arak (kononnya)
ya akulah pencinta muzik setan (memang)
tuduhlah aku
ambillah air kencing ku
biarkan bontotku di atas tar parking lot bos mu
aku suka black metal
metal mawi, akedemi pantatsial , siti nurvagina
metal monyet(zax),blue metal(r&b metal),makan metal
scrapmetal aku jual,metalica metalasia,tukar mentol kerja aku dulu,
metal adalah logam ,logam adalah pengalir arus elektrik yang baik,
metal adalah baik
metal tak makan rasuah
metal tak musnah alam sekitar
metal tak salah guna kuasa
metal tak menjatuhkan saham bskl ataupun wallstreet
metal tak fitnah anwar ibrahim
metal tak pecah amanah
aku suka beb
suka metal
kau suka?
kalu tak suka

No comments:

Pesta Demokrasi Berlalu, Tikus Kantor Bertaut..

Situasi politik dalam negara memang tidak dapat memuaskan hati semua orang . Walaupun kerajaan sudah bertukar pemerintah Mengambil j...