Showing posts with label 18 sgg. Show all posts
Showing posts with label 18 sgg. Show all posts

Friday, January 21, 2011

I vote for Anarchy

I was raised in left political thinking family who hate the fucking guts of the ruling monkeys.
My father believes that trough voting we will achieve victory against those gutless ruling pricks because he still trust the democracy.But still I don't vote for any of the circus act.
Politics ruing every one life here in Malaysia. They were sly and cunning politicians with agenda to get fat and rich by telling you what to do. They will live with people money and spend it like no other business. They create democracy of they own so people will get fooled again and again.
So thats why I don't vote because I cannot choose . I choose not to be a sheep or kerbau with ring on my nose.
But anyway I hope the current ruling fucktards government will collapse and the opposition will cracked open the corruption and misconduct of those fuckers..

Friday, July 10, 2009

Menjilat ludah basi dan liwatan kapitalst terhadap anak muda liar masa kini

Kesihatan kembali pulih tapi senggal masih terasa diiringi rama-rama di dalam perut.

Terima kasih atas keperihatinan kamu kepada aku. Ia amat di hargai.

Jadi sekarang ada satu acara pertunjukkan atau persembahan hebat merata di sana sini

terutama band-band indie di tanah air selepas beberapa band perintis dan picisan telah mengegarkan industri muzik tempatan yang macam tahi anjing .

Maka berbondong-bondonglah anak muda dari semua peringkat memulakan band sendiri dengan harapan dapat meraih untung dan kejayaan seperti band indie terkini.

Aku rasa amat sedih sekali kerana selepas lampu sorot media menyuluh band indie ini limpahan cahaya glamour dan hipokrit mula ternampak.

Semua nampak cool dan trendy

Propaganda media perdana kembali menghisap darah segar band indie tanpa diorang sedar.

Kapitalis dan anjing barua mereka sibuk mencelah dan menawarkan keuntungan dan membeli jiwa anak muda yang sememangnya mahukan kehendak materialistik yang membuak.

Semua nampak hebat dan bergaya...

Bagi pendapat aku istilah band indiependent sudah tidak boleh digunakan lagi bila mereka menjejakkan kaki ke arus perdana yang hipokrit..

Sebab kita mesti tahu maksud perkataan indie itu sendiri dan memahami kod etikanya

Contoh seperti waktu dahulu band indie berkarya bebas di dalam arus gerakan underground kerana bagi band yang bernaung di bawah panji panji Underground merasa jelek dan jijik dengan arus perdana yang penuh hipokrasi dan birokrasi .

Arus perdana ada garis panduan yang bercanggah dengan arus underground bagai minyak dengan air. Iaitu belenggu tembok protokol dan penapisan yang dikuasai oleh kerajaan . Barua kapitalis yang sentiasa menunggu peluang di luar lingkungan dengan bahan materialistik dan produk hebat mereka.Membuat keuntungan di atas angin.

Kerajaan menyekat arus underground kerana itu memang kerja mereka.

Mereka takut kepada anak anak yang suka kepada muzik yang binggit atau pelik, berunsur pemujaan kononya, sanggat gelap, tiada adab atau terkinja kinja?

Ada dikaitkan dengan ajaran sesat atau syaitan..dan juga masalah sosial..

Itulah pandangan sebenar mereka...ketakutan kepada bayang yang tak pasti..

Jadi sibuklah mereka dengan alat media mereka memomok masyarakat tentang arus underground kononnya menyesatkan anak muda...

Jika kamu amati dahulu waktu sebelum fenomena band indie ini meletup ada tak mana-mana pihak yang nak menaja band indie dalam arus underground? Mana dia penaja-penaja yang hebat dan besar waktu tu? Sebab diorang tahu takde untung sponsor golongan rebellion tak beradab ni..

Jadi bila kita sudah ada nama dan pangkat dalam tangga masyarakat lain pula jadinya..

Bila band indie sudah berjaya memperlekehkan artis dan band superstar tempatan berentap di suatu pertandingan mata-mata diorang mula terbeliak macam melihat gadis jelita berpakaian hot phants dan strapless bra..

Di puja , di minati, sungguh hebat!.., "Mari kita adakan lebih banyak band indie akan datang..."kata Kapitalist kepada kerajaan...

Tanpa segan silu mereka meliwat satu persatu band dari scene indie pop yg mula menjinak ke dunia glamour dan materialistik

Selamat melakukan hubungan intim aku ucapkan...

Wednesday, April 1, 2009

Menjana Ekonomi Babi

Adakala rasa nak blah.. dan buat kerja yang aku suka .

Disamping menjana ekonomi yang dah macam semak babi.

Kepuasan diri dan pelanggan adalah yang penting.

Kerja jadi 'Gigolo'




Monday, January 19, 2009

Pelacur kelas teratas

Jualan mega awal tahun atau hujung tahun adalah musim untuk melacurkan diri untuk item bagi memuaskan nafsu membeli.

Aku rasa sesak dan tertekan takkala melewati kompleks Mall Mega yang dilimpahi oleh lautan manusia pelbagai ragam yang menjengkelkan.

Pelacur-pelacur konsumer terus berlalu dan terus membeli. Tak peduli walaupun ekonomi terus merosot .

Melacurkan diri untuk memenuhi tuntutan kehendak nafsu bukan kepada keperluan

Menyumbangkan kesuburan ekonomi negara-negara kapitalist seperti Amerika dan Israel


BOIKOT SYARIKAT INI JANGAN JADIKAN DIRI ANDA PELACUR!!

AOL Time Warner Time Life magazine, CNN, ICQ
Apax Partners Jonny Rockets, Sunglass Hut.
Arsenal Football Club
Coca-Cola Fruitopia, Fanta, Kia Orange, Lilt, Sprite, Sunkist..
Caterpillar
Danone HP foods, Evian, Volvic, Jacob
Delta Galil Hema, Barbie, Carrefour, Auchan, Tchibo, Victoria's Secret, GAP, Banana Republic, Structure, J-Crew, JC Penny, Pryca, Lindex, DIM, DKNY, Ralph Lauren, Playtex, cK, Hugo Boss, M&S
Disney
Emblaze
Estée Lauder Aramis, Clinique, DKNY, Prescriptives, Origins, MAC, La Mer, Bobbi Brown, Tommy Hilfiger, Jane, Donna Karan, Aveda, Stila, Jo Malone, Bumble & Bumble, Kate Spade
Home Depot Villager's Hardware, Georgia Lighting, Apex Supply, EXPO Design Centres
IBM
Intel
Johnson & Johnson
Kimberly-Clark Kleenex, Kotex, Huggies, Andrex
Lewis Trust Group River Island, Isrotel hotels, Britannia Pacific
The Limited Inc Express stores, Lerner New York, Structure, New York & Company, Mast Industries, Intimate Brands, Victoria's Secret, Bath & Body Works, White Barn Candle Company, Henri Bendel
L'Oreal Giorgio Armani, Redken 5th Avenue, Lancome Paris, Vichy, Cacharel, La Roche-Posay, Garnier, Biotherm, Helena Rubinstein, Maybelline, Ralph Lauren, Carson
Marks & Spencer M&S, St.Michaels
McDonald's
Motorola
Nestle Nescafé, Perrier, Vittel, Pure Life, Carnation, Libby's, Milkmaid, Nesquik, Maggi, Buitoni, Cross & Blackwell, KitKat, Milkybar, Quality Street, Smarties, After Eight, Aero, Polo, Lion, Felix cat food, L'Oréal
News Corporation TV: Fox, Sky, Star, Phoenix, Granada, CNBC. UK newspapers: Standard Newspaper, News of the World, The Sun, The Times. Australian Newspapers: The Telegraph , Gold Coast Bulletin, Herald Sun, Independent, Sunday Mail. US newspapers: New York Post. Publishers: Harper Collins Ragan, Zondervan, National Geographical. Nursery World, Rawkus, NDS, Mushroom Records, ChinaByte.com, Festival Records
Nokia
Revlon New World Entertainment, Forbes
Sara Lee Hanes, Playtex, Champion, Leggs, Douwe Egberts, Bryan, DIM, Ambi Pur, Bali, Superior Coffee, Just My Size, Kiwi, Maison Cafe, Nur die, Pilao, Lovable, Outer Banks, Wonderbra, Sanex, Pickwick, Gossard, Body Mist, Brylcreem, Aqua Velva, Radox
Siemens
Selfridges
Starbucks Seattle Coffee, Pasqua, Hear Music, Tazo
Timberland

Wednesday, June 25, 2008

Anjing kuli koperat menyalak-nyalak pukimak

Hari ini mendung dan aku terlewat sampai ke ofis pagi ini.

Aku sudah kena sound dengan Fz** tapi aku buat macam biasa , selamba badak. Hujung bulan duit takde, mood nak kerja takde sekepeng. Semalam aku dah kerok duit tabung untuk makan dan tuang petrol dalam tangki motosikal aku.

Malam tadi aku terpaksa mintak duit kat 'M.A.F.A.M*' sebanyak Rm 30 untuk 'menyambungkan' nyawa aku ke tarikh Pay Day.

Itulah dilema orang makan gaji , anjing sialan.
Kerja macam anjing terjulur- julur lidah, boss jugak dapat beli kereta baru..pergi bercuti anak beranak..pergi buat anak

Aku rasa macam di kepala butoh kan pun ada. Aku tak nak fuck kerja tapi kerja yang fuck aku dari belakang.

Kadang-kadang syaitan yang berbisik di hati aku ni akan dunia yang tak adil, mari fuck boss, kenapa diorang enjoy sakan sedang aku sibuk counter attack hutang , income tak setimpal, kenapa tak fuck, kenapa tak minum bla bla bla..

Ini disebabkan aku sebenarnya tak terurus hal dunia dan akhirat. Aku tak tahu mana hujung benang serabut ni
mana nak mula mana nak aku putuskan. Aku segan nak cakap dengan orang . Aku tak pasti kalau ada yang terbaca hal hidup aku dalam blog ni. Berulang ulang aku tulis.

Ini lah aku yang sebenar. Bila ada masalah aku simpan lepas tu tulis dalam blog pukimak ni. Itu sahaja yang boleh aku buat kalau nak melepaskan tekanan yang tak putus-putus datang.

Bercelaru macam tumor dalam kepala yang menyekat salur pembuluh darah dan kekurangan oksigen.

Tumor pukimak punya besar.


*= moher and father assistant money

**= Ketua aku merangkap boss bagi anak syarikat yang beroperasi dibawah Boss Besar dan syarikat induknya.

aku lebih senior dari dia.

Pesta Demokrasi Berlalu, Tikus Kantor Bertaut..

Situasi politik dalam negara memang tidak dapat memuaskan hati semua orang . Walaupun kerajaan sudah bertukar pemerintah Mengambil j...