Tuesday, June 17, 2008

Tahi berlaku bila anda terlebih tidur../ Shits happen when you were overslept..


Hari hujung minggu aku di sia siakan dengan janji kosong.Dengan hajat keluar dari bandaraya neraka tidak termakbul. Gara gara kawanku terlajak tidur di rumah rakan se futsalnya.

Keenakan ikan bakar portugis hanyalah didalam rancangan memasak bersama Chef Wan .
Aku menelan ayor lior ajelah.

Kepada yang berkenaan pastikan anda tidur secukupnya apabila hendak memandu keluar bandar. Elakkan aktiviti berat di waktu malam seperti bermain futsal, jamming tak hengat, memanjat gunung, berakit air deras atau berjimak .Sediakan segala kelengkapan dan duit mengikut bajet . Tapi jangan risau aku boleh tong tong duit minyak..

Apapun tahi itu telah terjadi apa boleh kita lakukan. Aku tak marah atau kesal tahi itu mungkin berlaku juga kepada aku.

Jangan risau aku 'cool'.

No comments:

Pesta Demokrasi Berlalu, Tikus Kantor Bertaut..

Situasi politik dalam negara memang tidak dapat memuaskan hati semua orang . Walaupun kerajaan sudah bertukar pemerintah Mengambil j...