Tuesday, July 8, 2008

Putus tali di kandung bass

Pagi ni sejuk sebab hujan turun dengan lebat..

Ada alasan untuk lewat ke pejabat.

Jadi aku pun mencapai gitar bass Epiphone ciplak di tepi Amplifier korok aku sebelum ke kamar mandi.

Semalam aku baru tuning dan cuci habuk yang melekat kat celah rongga dan badan bass ni.

"Slapp..slappp..ting.. tang...ting..tang..Tussssss............." sampai disinilah hayat tali no 4 ..

Kau dah putus.....

Kalau aku buat show time ni mesti orang raspek kat aku sebab main gitar sampai tali putus ,Gitar bass tali no 4 pulak tu.

Ciss duit aku dah la kopak bulan ni.

"Mampus............."

2 comments:

Anonymous said...

suka cerita dimaklumkan..

sedare dah kena tag..

hihih ^_^

Anonymous said...

org yang paling tepat mendefinisikan tok mung nyang gobek ialah joe kidd sebab dia yang mempopularkannya. kalau tok mung aku tau la.maksudnya datuk kau. huhuhuh..

Pesta Demokrasi Berlalu, Tikus Kantor Bertaut..

Situasi politik dalam negara memang tidak dapat memuaskan hati semua orang . Walaupun kerajaan sudah bertukar pemerintah Mengambil j...