Thursday, February 28, 2008

Lelaki Botox Bermain Wayang

Tiba-tiba je dia muncul .

Aku tak kenal ...

Lagaknya macam orang penting tapi penting ke dia ni?.Dia datang nak bagi ceramah,
aku tak minat ceramah.

Sekali pandang macam nak jual product tapi dressing macam orang nak pegi menikah, tempat aku pulak dah macam funfair .Tapi aku tak nampak pun ferris wheel tak pun kuda pusing..

Dia cakap di datang nak majukan tempat aku, dia ni Pemaju perumahan ke? Muka macam pakai botox dah rupa macam pelakon opera la pulak, sentiasa je tersenggih,

Aku tenggok takde apa nak di majukan kat sini.Cuma mentaliti je kena ejas* sikit.Lagi satu jalan berlobang dan lampu jalan pun kena ejas (banyak)

Setiap 4 tahun mesti ada muka macam ni yang aku tak kenal masuk kawasan rumah aku nak main wayang dan jual temberang. Ntah berapa ramai sudah kena jual aku pun tak tau..

Tapi nak buat macam mana Kepala penyamun ni ramai yang suka cium buntut dan jilat tangan kotor dia sebab nak dapat habuan. Lepas tu bagi anak bini makan.. itu la generasi sekarang banyak sudah jadi benak hati dan kepala otak .

Ah! bosan, baik aku blah sebab takut kalau ada pengebom berani mati letupkan diri kat sini..

Ni Malaysia ,macam -macam boleh berlaku..

Malaysia Boleh! katanya..

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Toner, I hope you enjoy. The address is http://toner-brasil.blogspot.com. A hug.

Pesta Demokrasi Berlalu, Tikus Kantor Bertaut..

Situasi politik dalam negara memang tidak dapat memuaskan hati semua orang . Walaupun kerajaan sudah bertukar pemerintah Mengambil j...