Monday, June 9, 2008

Jual Mahal



Dah lama dah gambar ni kat pc aku .Ni yang dah edit punya. Si Zax la download Art Photo semua dalam pc adik aku. Muka boleh tahan tapi dia ni ada problem . Zax yang cakap . Tu aku tak boleh sebut la.Tapi aku yakin dia hanya manusia biasa macam aku dan kau.

Baru baru ni aku ambil gambar dan tampalkan kat page web page band aku sebagai cover untuk lagu karat kitaorang. Di sebabkan aku rasa bersalah terpaksalah aku mintak kebenaran dari tuan punya badan melalui e-mail. Tapi aku dah buat dulu baru mintak kebenaran..cis tak malu betul. Dia ada balas e-mail aku tapi macam malas je nak layan.Mungkin dia sibuk atau takde masa nak sembang dengan lelaki perasan macam aku ni.
Orang nak beli dia jual mahal pulak. Simpan je lah kau punya lawa. Perangai yang macam ni la buat selera aku nak cari calon terbantut. Malas la sesangat dan sengal je rasa tulang ni. Kena cuba sekali lagi, dengan target yang lain. Bila ? aku tak tau.

1 comment:

Anonymous said...

Tak sangka jumpa kat sini setelah lama tak dengar berita. nak tau jugak dari mana dapat tau blog aku. aku susah nak menulis secara konstan sebab takde kemudahan internet kat rumah. kat rumah je paling best buat kerja menulis. dan aku rasa seronok dapat tau kawan2 lama masih aktif menulis, cuma aku je yang tak tau.
DRSA (Dok Rok Skepeng Abok - semacam istilah pelecehan terhadap kawan2) lahir kembali pada tahun 2006. 2008 ni akan lahir lagi isu ke 8 split bersama teman2 lain dan akan ada lagi pada masa depan insyaAllah. Kirim salam pada zax. Emel aku drsa76@yahoo.com , 013-9285821. dengar cerita kat ipoh ada buat gathering zine. kena buat balik untuk semalaysia

Pesta Demokrasi Berlalu, Tikus Kantor Bertaut..

Situasi politik dalam negara memang tidak dapat memuaskan hati semua orang . Walaupun kerajaan sudah bertukar pemerintah Mengambil j...