Tuesday, February 7, 2012

PUNK ROCK: DISEBALIK FESYEN DAN MUZIK BISING


"buku eksklusif ada tandatangan aku."Punk Rock -disebalik fesyen dan muzik bising" ada 8 keping untuk dijual harga RM 20 sebuah, ini termasuk kos hantar Minat kalu massage kat inbox FB aku.. duit ni aku nk guna beli alatan melukis dan maggi goreng."Facebook aku

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Buku ni sudah hampir beberapa minggu terperap kat bilik aku, terimakasih kepada Nizang dan Dhani kerana sudi menerima posting esei aku yang agak pendek untuk di letakkan kedalam celah buku korang.Aku cuma seorang punk rocker tua yang pemalu..

No comments:

Pesta Demokrasi Berlalu, Tikus Kantor Bertaut..

Situasi politik dalam negara memang tidak dapat memuaskan hati semua orang . Walaupun kerajaan sudah bertukar pemerintah Mengambil j...