Friday, May 30, 2008

Makan Hati

28 hb may ...

Gaji belum masuk lagi , Bos aku takde kat opis untuk sign cek, mana dia pergi aku tak tau.Perut aku tengah main muzik punkrock , mintak makan.

Semalam aku tak makan.

Pagi ni aku korek duit tabung untuk belanja petrol dan sarapan. Aku beli bihun goreng taruk telur kat pakcik depan simpang Kompleks Idaman.

Aku nak makan kat bengkel aku. Baru dua suap masuk kat mulut entah macam mana bihun ajaib ni menggelungsur dari meja terjun ke lantai.

Sadis...................

Nak tak nak aku kena makan jugak jadi aku kutip bihun tu dan telan.

Harap-harap esok gaji masuk sebelum perut aku main muzik grindcore..

No comments:

Pesta Demokrasi Berlalu, Tikus Kantor Bertaut..

Situasi politik dalam negara memang tidak dapat memuaskan hati semua orang . Walaupun kerajaan sudah bertukar pemerintah Mengambil j...